Annons:
Etikett12-bok-filmtips
Läst 1545 ggr
[Joanna76]
9/11/12, 11:09 PM

The future is wild

Visserligen är detta inte förhistoria utan framtidshistoria en väl så intressant. Håller fn på att se om serien.

Handlar om hur världen (djurlivet) kommer se ut i framtiden, 5 miljoner, 100 miljoner och 200 miljoner år från nu.

Rekommenderas starkt för dom som inte redan sett den.

Länk till hela serien här

Annons:
starhawk
9/21/12, 10:14 AM
#1

Den där serien har ju några år på nacken vid det här laget, jag kommer ihåg att jag köpte alla videor, det var något sorts prenumerationsförfarande man fick en del i taget. Kul serie att titta på, men dom är nu sedan länge sålda vidare minns inte ens till vem jag sålde dom

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

[Joanna76]
9/21/12, 12:51 PM
#2

Jo, den är från 2002 (tror jag). Minns att man kunde köpa den via Ilustrerad vetenskap, det ar där jag läste artikeln och blev först bekant med detta.

En underlig sak är att i artikeln nämde dom en framtida insekt; miter, men dom nämns inte alls i serien!

[Joanna76]
9/21/12, 8:59 PM
#3

Aha! Den versionen av serien jag såg först saknade vissa delar. Den jag länkade till ovan är komplett på 13 delar och där finns miterna med Skrattande.

Det var inte alls med flit jag bytte version, den första blev raderad av kontohavaren. Tur det då jag får se allt nu.

Halvdansken
11/4/12, 11:13 PM
#4

Det där hade jag missat fullständigt. Jättekul, tack så mycket Joanna76!

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: