Annons:
Etikett01-dinosaurierna
Läst 2950 ggr
MajaL
6/28/10, 10:57 PM

"Förhistoriska parken"?

Har läst om en film som ska ha sänts på tv4, förhistoriska parken ska det ha hetat.

Den är från 2007 och det är en dokumentär som visar en föreställning om djuren för 65 miljoner år tillbaka i tiden sedan.

Har någon av er sätt den? Var den sevärd?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Annons:
starhawk
6/29/10, 10:27 AM
#1

Vet inte om det är samma sak men jag har en DVD som heter Prehistoric Park, det är återigen Nigel Marven som är i farten. Han åker runt i årmilijonerna och samlar in djur till en Prehistoric Park, det är allt från jätteinsekter till tidiga däggdjur, två T-rex ingår så småningom i samlingen. Den är rätt kul med problemen att husera ett gäng jättestora sauropoder t.ex.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

MajaL
6/29/10, 5:49 PM
#2

#1 Jo det är nog den, haha, låter ju lite kul. Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

starhawk
6/29/10, 6:15 PM
#3

Jo det var onekligen rätt kul med dom olika problemen, Mammuten fick klippas för att inte få värmeslag, syskonen T-rex kunde inte hålla sams så man fick sära på dom och sauropoderna gick lite hur dom ville och det var naturligtvis inte lätt att hålla ordning på dom vandrande kolosserna

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

MajaL
6/29/10, 6:18 PM
#4

Haha, ja men det låter ju riktigt intressant! Att sätta in förhistoriska djur i nutid.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Wille00Moggis
9/10/10, 8:02 PM
#5

Gladden har jag också sätt.Det var kul när Diplodocus helatiden rev staketet.

Minns jag rätt?

[Fridaakafrodo]
3/31/13, 8:12 PM
#6

Har sett ett par på Youtube, och jag älskar dem! De är helt klart sevärda!

Annons:
[Joanna76]
4/9/13, 7:13 PM
#7

Har sett hela serien 3-4 ggr minst. Älskar den och Nigel är jättekul, verkligen hängiven så till den milda grad att man tror att det är på riktigt.

[Fridaakafrodo]
4/18/13, 10:03 AM
#8

Har sett alla episoder på Youtube och de är absolut sevärda! Väldigt intressanta och spännande!

Upp till toppen
Annons: